Kategorie

Strony informacyjne

Regulamin

Regulamin korzystania z platformy sprzedażowej B2B - www.b2b.bravos.pl

§1 Postanowienia ogólne

  1. Platforma internetowa dostępna pod adresem www.b2b.bravos.pl jest prowadzona przez:
    • BRAVOS Sp. z o.o.
    • ul. Złotego Smoka 12, 66-400 Gorzów Wielkopolski
    • NIP: 5992960880
    • REGON: 080089495
    • KRS: 0000945772
  2. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze strony internetowej, zasady składania zamówień, realizacji zamówień, przyznawania rabatów, a także zasady reklamacji i odstąpienia od umowy.
  3. Platforma www.b2b.bravos.pl skierowana jest wyłącznie do przedsiębiorców w rozumieniu art. 431 Kodeksu cywilnego.

§2 Rejestracja i konto użytkownika

  1. Korzystanie z platformy wymaga rejestracji konta oraz akceptacji niniejszego regulaminu.
  2. W trakcie rejestracji użytkownik zobowiązany jest do podania prawdziwych danych swojej firmy (nazwa, NIP, REGON, adres).
  3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do weryfikacji danych oraz odmowy rejestracji konta bez podania przyczyny.

§3 Zasady składania zamówień

  1. Zamówienia mogą składać wyłącznie zarejestrowani użytkownicy.
  2. Złożenie zamówienia na stronie jest jednoznaczne z ofertą zawarcia umowy sprzedaży na warunkach określonych w regulaminie i ofercie produktowej.
  3. Ceny produktów są cenami netto i nie zawierają podatku VAT, który zostanie doliczony zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  4. W przypadku gdy Kupujący posiada Konto, zobowiązany jest zalogować się na nie. Następnie, wybrać produkt, zaznaczając opcję „Dodaj do koszyka” znajdującą się przy wybranym Towarze. Przejść do koszyka i wypełnić formularz zamówienia oraz potwierdzić transakcję poprzez wybranie opcji „Finalizuj zamówienie”.
    • W formularzu zamówienia, Kupujący zobowiązany jest do wskazania swoich danych, niezbędnych do zawarcia i prawidłowego wykonania umowy.
  5. Z chwilą wybrania opcji „Finalizuj zamówienie”, zawarta zostaje umowa sprzedaży pomiędzy Sprzedającym a Kupującym, który zobowiązany jest do dokonania płatności za zamówienie.
  6. Zawarcie umowy zostanie potwierdzone przez Sprzedającego poprzez przesłanie informacji na adres poczty elektronicznej Kupującego.
  7. Kupujący zobowiązany będzie zapłacić za Towar, w terminie 7 (słownie: siedem) dni, liczonych od chwili zawarcia umowy sprzedaży.
  8. Kupujący zobowiązany będzie do zapłaty należnego Sprzedającym wynagrodzenia. Formy płatności opisane są w §5

§4 Rabaty

  1. Każdy klient po rejestracji może otrzymać rabat na wybrane produkty dostępne w platformie, którego wysokość określa Sprzedawca.
  2. Rabat domyślny może być zmieniony lub utrzymany według decyzji Sprzedawcy na podstawie historii zakupów, wartości zamówień lub indywidualnych ustaleń.
  3. Na wybrane produkty lub grupy produktów mogą być przyznawane indywidualne rabaty, ustalane po wcześniejszej rozmowie i uzgodnieniach pomiędzy klientem a Sprzedawcą.
  4. Informacje o przyznanych indywidualnych rabatach są widoczne dla klienta po zalogowaniu na jego koncie i obowiązują tylko dla danego klienta.
  5. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany lub odwołania indywidualnych rabatów.
  6. Zasady przyznawania rabatów opisane są na dedykowanej podstronie na platformie.

§5 Płatności

  1. Dostępne formy płatności to:
    • Przelew bankowy na podstawie faktury proforma,
    • Płatność online (jeśli dostępna).
    • W indywidualnych przypadkach istnieje także możliwość zapłaty gotówką w siedzibie firmy.
  2. Warunki płatności mogą być ustalane indywidualnie dla stałych klientów.

§6 Dostawa

  1. Dostawy realizowane są na terenie Polski (lub zgodnie z ustaleniami indywidualnymi).
  2. Koszty dostawy są wskazane w trakcie składania zamówienia lub określane indywidualnie.
  3. Ryzyko przypadkowej utraty lub uszkodzenia towaru przechodzi na kupującego w momencie wydania przesyłki przewoźnikowi.
  4. Po zapłaceniu przez Kupującego całości ceny sprzedaży i innych opłat wynikających z treści oferty sprzedaży:
    • Kupujący będzie mógł odebrać Towar, o ile wybrał opcję jego osobistego odbioru albo w przypadku wybrania opcji wysyłki - Towar zostanie wysłany na adres wskazany przez Kupującego w Formularzu zamówienia.
    • Towar będzie można odebrać w Gorzowie Wlkp. przy ul. Złotego Smoka 12: od poniedziałku do piątku w godzinach od 10:00 do 15:00.
    • Sprzedający zastrzegają jednakże, że Towar nie będzie mógł być odebrany w dni ustawowo wolne od pracy oraz niedziela i święta
    • W przypadku wybrania przez Kupującego opcji wysyłki, Towar zostanie wysłany najszybciej, jak to możliwe od chwili wpłynięcia zapłaty na rachunek bankowy Sprzedającego. Sprzedający zastrzegają jednakże, że termin wysłana Towaru zostanie przedłużony o dni ustawowo wolne od pracy oraz niedziela i święta.
    • Kupujący, odbierając przesyłkę z Towarem, zobowiązany jest sprawdzić jej stan. W przypadku stwierdzenia zniszczenia lub naruszenia opakowania Towaru należy w obecności kuriera sporządzić protokół, który wraz z ewentualną reklamacją powinien zostać niezwłocznie przesłany do Sprzedających.

§7 Odstąpienia od umowy

  1. Sprzedający oprócz postanowień wynikających z obowiązujących przepisów prawa będą uprawnieni do odstąpienia od zawartej umowy sprzedaży w przypadku, gdy Kupujący będzie w opóźnieniu trwającym dłużej niż 7 (słownie: siedem) dni, w zapłacie całości sprzedaży i innych opłat wynikających z oferty sprzedaży.
  2. Kupujący oprócz postanowień wynikających z obowiązujących przepisów prawa będzie uprawniony do odstąpienia od umowy, w przypadku gdy Sprzedający będą w zwłoce trwającej dłużej niż 14 dni (słownie: czternaście) z wydaniem albo wysłaniem Towaru (z wyłączeniem czasu oczekiwania na dostawę towaru, o którym Sprzedający poinformował Kupującego).

§8 Gwarancja

  1. Gwarancji udziela producent Towaru, na zasadach określonych w Karcie gwarancyjnej.
  2. Jeżeli nic innego nie wynika z Karty gwarancyjnej, Kupujący:
    • zobowiązany jest powiadomić o ujawnieniu się wady Sprzedającemu na adres poczty elektronicznej bok@bravos.pl, wskazując jednocześnie numer umowy sprzedaży oraz zwięźle opisując ujawnione usterki,
    • dostarczyć Towar do miejsca prowadzenia działalności przez Sprzedającego w Gorzowie Wlkp. przy ul. Złotego Smoka 12.
  3. W przypadku ujawnienia się wady, za którą odpowiada Sprzedający z tytułu odpowiedzialności za zgodność świadczenia z umową, Kupujący zobowiązuje się powiadomić o tej okoliczności Sprzedającego na adres poczty elektronicznej bok@bravos.pl, a następnie dostarczyć Towar do miejsca prowadzenia działalności przez Sprzedającego w Gorzowie Wlkp. przy ul. Złotego Smoka 12.

§9 Reklamacje

  1. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu powinny być zgłoszone bezpośrednio przy odbiorze przesyłki w obecności kuriera.
  2. Wszelkie inne reklamacje należy składać pisemnie lub pocztą elektroniczną na adres bok@bravos.pl w terminie maksymalnie 7 dni od otrzymania towaru.
  3. Reklamacje będą rozpatrywane w terminie do 14 dni roboczych od ich zgłoszenia.

§10 Serwisowanie towaru

  1. Kupujący zobowiązuje się dokonywać okresowych przeglądów stanu technicznego Przedmiotu umowy (zwane dalej Serwisem).
  2. Serwis będzie dokonywany odpłatnie przez Sprzedającego przy ul. Złotego Smoka 12 w Gorzowie Wlkp., a za zgodą Sprzedającego także w innym miejscu.
  3. Serwis będzie wykonywany okresowo zgodnie z Dokumentacją Techniczno - Ruchową rzeczy wchodzących w skład Przedmiotu umowy.
  4. Po wykonaniu Serwisu, Sprzedający potwierdzi wykonanie czynności serwisowych w formie pisemnej, w książce serwisowej prowadzonej dla Przedmiotu umowy.
  5. Kupujący zobowiązany jest do zapłaty wynagrodzenia za wykonane czynności Serwisowe, na podstawie otrzymanego dokumentu proforma na wskazany rachunek bankowy Sprzedającego. Przedmiot Umowy zostanie wydany Kupującemu wraz z Fakturą VAT po zaksięgowaniu wpłaty.
  6. Nie przestrzeganie zobowiązań, o których mowa w niniejszym paragrafie skutkować będzie utratą odpowiedzialności Sprzedającego z tytułu gwarancji.

§11 Odpowiedzialność

  1. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za przerwy w funkcjonowaniu platformy wynikające z przyczyn technicznych lub niezależnych od niego.
  2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do czasowego ograniczenia dostępności serwisu w celu jego modernizacji lub konserwacji.
  3. Zdjęcia towarów umieszczane są na stronie platformy w celach przykładowych i służą prezentacji konkretnie wskazanych na nich modeli.

§12 Ochrona danych osobowych

  1. Dane osobowe użytkowników są przetwarzane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zgodnie z Polityką Prywatności.
  2. Administratorem danych osobowych jest BRAVOS Sp. z o.o.

§13 Postanowienia końcowe

  1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu. Zmieniony regulamin wchodzi w życie z chwilą jego publikacji na stronie internetowej.
  2. W sprawach nieuregulowanych regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego oraz inne obowiązujące przepisy prawa.
  3. Wszelkie spory będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby BRAVOS Sp. z o.o.
Proszę czekać, trwa ładowanie....