Regulamin korzystania z platformy sprzedażowej B2B - www.b2b.bravos.pl
§1 Postanowienia ogólne
- Platforma internetowa dostępna pod adresem www.b2b.bravos.pl jest prowadzona przez:
- BRAVOS Sp. z o.o.
- ul. Złotego Smoka 12, 66-400 Gorzów Wielkopolski
- NIP: 5992960880
- REGON: 080089495
- KRS: 0000945772
- Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze strony internetowej, zasady składania zamówień, realizacji zamówień, przyznawania rabatów, a także zasady reklamacji i odstąpienia od umowy.
- Platforma www.b2b.bravos.pl skierowana jest wyłącznie do przedsiębiorców w rozumieniu art. 431 Kodeksu cywilnego.
§2 Rejestracja i konto użytkownika
- Korzystanie z platformy wymaga rejestracji konta oraz akceptacji niniejszego regulaminu.
- W trakcie rejestracji użytkownik zobowiązany jest do podania prawdziwych danych swojej firmy (nazwa, NIP, REGON, adres).
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do weryfikacji danych oraz odmowy rejestracji konta bez podania przyczyny.
§3 Zasady składania zamówień
- Zamówienia mogą składać wyłącznie zarejestrowani użytkownicy.
- Złożenie zamówienia na stronie jest jednoznaczne z ofertą zawarcia umowy sprzedaży na warunkach określonych w regulaminie i ofercie produktowej.
- Ceny produktów są cenami netto i nie zawierają podatku VAT, który zostanie doliczony zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- W przypadku gdy Kupujący posiada Konto, zobowiązany jest zalogować się na nie. Następnie, wybrać produkt, zaznaczając opcję „Dodaj do koszyka” znajdującą się przy wybranym Towarze. Przejść do koszyka i wypełnić formularz zamówienia oraz potwierdzić transakcję poprzez wybranie opcji „Finalizuj zamówienie”.
- W formularzu zamówienia, Kupujący zobowiązany jest do wskazania swoich danych, niezbędnych do zawarcia i prawidłowego wykonania umowy.
- Z chwilą wybrania opcji „Finalizuj zamówienie”, zawarta zostaje umowa sprzedaży pomiędzy Sprzedającym a Kupującym, który zobowiązany jest do dokonania płatności za zamówienie.
- Zawarcie umowy zostanie potwierdzone przez Sprzedającego poprzez przesłanie informacji na adres poczty elektronicznej Kupującego.
- Kupujący zobowiązany będzie zapłacić za Towar, w terminie 7 (słownie: siedem) dni, liczonych od chwili zawarcia umowy sprzedaży.
- Kupujący zobowiązany będzie do zapłaty należnego Sprzedającym wynagrodzenia. Formy płatności opisane są w §5
§4 Rabaty
- Każdy klient po rejestracji może otrzymać rabat na wybrane produkty dostępne w platformie, którego wysokość określa Sprzedawca.
- Rabat domyślny może być zmieniony lub utrzymany według decyzji Sprzedawcy na podstawie historii zakupów, wartości zamówień lub indywidualnych ustaleń.
- Na wybrane produkty lub grupy produktów mogą być przyznawane indywidualne rabaty, ustalane po wcześniejszej rozmowie i uzgodnieniach pomiędzy klientem a Sprzedawcą.
- Informacje o przyznanych indywidualnych rabatach są widoczne dla klienta po zalogowaniu na jego koncie i obowiązują tylko dla danego klienta.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany lub odwołania indywidualnych rabatów.
- Zasady przyznawania rabatów opisane są na dedykowanej podstronie na platformie.
§5 Płatności
- Dostępne formy płatności to:
- Przelew bankowy na podstawie faktury proforma,
- Płatność online (jeśli dostępna).
- W indywidualnych przypadkach istnieje także możliwość zapłaty gotówką w siedzibie firmy.
- Warunki płatności mogą być ustalane indywidualnie dla stałych klientów.
§6 Dostawa
- Dostawy realizowane są na terenie Polski (lub zgodnie z ustaleniami indywidualnymi).
- Koszty dostawy są wskazane w trakcie składania zamówienia lub określane indywidualnie.
- Ryzyko przypadkowej utraty lub uszkodzenia towaru przechodzi na kupującego w momencie wydania przesyłki przewoźnikowi.
- Po zapłaceniu przez Kupującego całości ceny sprzedaży i innych opłat wynikających z treści oferty sprzedaży:
- Kupujący będzie mógł odebrać Towar, o ile wybrał opcję jego osobistego odbioru albo w przypadku wybrania opcji wysyłki - Towar zostanie wysłany na adres wskazany przez Kupującego w Formularzu zamówienia.
- Towar będzie można odebrać w Gorzowie Wlkp. przy ul. Złotego Smoka 12: od poniedziałku do piątku w godzinach od 10:00 do 15:00.
- Sprzedający zastrzegają jednakże, że Towar nie będzie mógł być odebrany w dni ustawowo wolne od pracy oraz niedziela i święta
- W przypadku wybrania przez Kupującego opcji wysyłki, Towar zostanie wysłany najszybciej, jak to możliwe od chwili wpłynięcia zapłaty na rachunek bankowy Sprzedającego. Sprzedający zastrzegają jednakże, że termin wysłana Towaru zostanie przedłużony o dni ustawowo wolne od pracy oraz niedziela i święta.
- Kupujący, odbierając przesyłkę z Towarem, zobowiązany jest sprawdzić jej stan. W przypadku stwierdzenia zniszczenia lub naruszenia opakowania Towaru należy w obecności kuriera sporządzić protokół, który wraz z ewentualną reklamacją powinien zostać niezwłocznie przesłany do Sprzedających.
§7 Odstąpienia od umowy
- Sprzedający oprócz postanowień wynikających z obowiązujących przepisów prawa będą uprawnieni do odstąpienia od zawartej umowy sprzedaży w przypadku, gdy Kupujący będzie w opóźnieniu trwającym dłużej niż 7 (słownie: siedem) dni, w zapłacie całości sprzedaży i innych opłat wynikających z oferty sprzedaży.
- Kupujący oprócz postanowień wynikających z obowiązujących przepisów prawa będzie uprawniony do odstąpienia od umowy, w przypadku gdy Sprzedający będą w zwłoce trwającej dłużej niż 14 dni (słownie: czternaście) z wydaniem albo wysłaniem Towaru (z wyłączeniem czasu oczekiwania na dostawę towaru, o którym Sprzedający poinformował Kupującego).
§8 Gwarancja
- Gwarancji udziela producent Towaru, na zasadach określonych w Karcie gwarancyjnej.
- Jeżeli nic innego nie wynika z Karty gwarancyjnej, Kupujący:
- zobowiązany jest powiadomić o ujawnieniu się wady Sprzedającemu na adres poczty elektronicznej bok@bravos.pl, wskazując jednocześnie numer umowy sprzedaży oraz zwięźle opisując ujawnione usterki,
- dostarczyć Towar do miejsca prowadzenia działalności przez Sprzedającego w Gorzowie Wlkp. przy ul. Złotego Smoka 12.
- W przypadku ujawnienia się wady, za którą odpowiada Sprzedający z tytułu odpowiedzialności za zgodność świadczenia z umową, Kupujący zobowiązuje się powiadomić o tej okoliczności Sprzedającego na adres poczty elektronicznej bok@bravos.pl, a następnie dostarczyć Towar do miejsca prowadzenia działalności przez Sprzedającego w Gorzowie Wlkp. przy ul. Złotego Smoka 12.
§9 Reklamacje
- Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu powinny być zgłoszone bezpośrednio przy odbiorze przesyłki w obecności kuriera.
- Wszelkie inne reklamacje należy składać pisemnie lub pocztą elektroniczną na adres bok@bravos.pl w terminie maksymalnie 7 dni od otrzymania towaru.
- Reklamacje będą rozpatrywane w terminie do 14 dni roboczych od ich zgłoszenia.
§10 Serwisowanie towaru
- Kupujący zobowiązuje się dokonywać okresowych przeglądów stanu technicznego Przedmiotu umowy (zwane dalej Serwisem).
- Serwis będzie dokonywany odpłatnie przez Sprzedającego przy ul. Złotego Smoka 12 w Gorzowie Wlkp., a za zgodą Sprzedającego także w innym miejscu.
- Serwis będzie wykonywany okresowo zgodnie z Dokumentacją Techniczno - Ruchową rzeczy wchodzących w skład Przedmiotu umowy.
- Po wykonaniu Serwisu, Sprzedający potwierdzi wykonanie czynności serwisowych w formie pisemnej, w książce serwisowej prowadzonej dla Przedmiotu umowy.
- Kupujący zobowiązany jest do zapłaty wynagrodzenia za wykonane czynności Serwisowe, na podstawie otrzymanego dokumentu proforma na wskazany rachunek bankowy Sprzedającego. Przedmiot Umowy zostanie wydany Kupującemu wraz z Fakturą VAT po zaksięgowaniu wpłaty.
- Nie przestrzeganie zobowiązań, o których mowa w niniejszym paragrafie skutkować będzie utratą odpowiedzialności Sprzedającego z tytułu gwarancji.
§11 Odpowiedzialność
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za przerwy w funkcjonowaniu platformy wynikające z przyczyn technicznych lub niezależnych od niego.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do czasowego ograniczenia dostępności serwisu w celu jego modernizacji lub konserwacji.
- Zdjęcia towarów umieszczane są na stronie platformy w celach przykładowych i służą prezentacji konkretnie wskazanych na nich modeli.
§12 Ochrona danych osobowych
- Dane osobowe użytkowników są przetwarzane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zgodnie z Polityką Prywatności.
- Administratorem danych osobowych jest BRAVOS Sp. z o.o.
§13 Postanowienia końcowe
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu. Zmieniony regulamin wchodzi w życie z chwilą jego publikacji na stronie internetowej.
- W sprawach nieuregulowanych regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego oraz inne obowiązujące przepisy prawa.
- Wszelkie spory będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby BRAVOS Sp. z o.o.